KPM Pardubice http://matusek.cz/kpmpardubice/ |
|
Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 http://matusek.cz/kpmpardubice/viewtopic.php?f=32&t=441 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Zdeněk Ziegler [ úte 29. lis 2011 16:11:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 |
Hmm, bude to krasavec!! Až budete rozjíždět skupinovku třeba s B-757 (200-300) nebo B-777 (200-300), tak se k vám přidám pánové |
Autor: | Jiří Novotný [ čtv 01. pro 2011 20:01:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 |
Ja mam to same co Jira a sahnu do nej o vikendu. Moje umysly, ze zacnu v tydnu nejak nevysly |
Autor: | Jiří Novotný [ ned 04. pro 2011 15:56:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 |
Tak neco z moji zahradky. Taky jsem jen slepil hlavni dily a jeste teda poprve zatmelil spoj na trupu. Jedine naradi, ktere clovek potrebuje je Proxxon a 400 smirgl. Pro me bajecna oddychovka, teda zatim u hrube stavby. Az se budou resit detaily a povrch pod Alclad, tak prituhne. Příloha: Příloha:
|
Autor: | Jiří Novotný [ ned 04. pro 2011 16:05:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 |
Příloha:
|
Autor: | Jiří Richter [ ned 04. pro 2011 18:06:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 |
Tak, nejpohodovější část stavby, tzn. slepení hlavních dílů, máme za sebou. Myslím, že dál už bude jenom hůř Jinak, k tomu zatmelenýmu trupu..., čím jsi ten trup lepil? Jestli Extrathinem, tak se bojím, že se ti ten tmel bude propadat, jelikož přes něj bude ten extrathin vyprchávat. To trvá opravdu několik dní, než se to ustálí.... Já to z tohodle důvodu nechávám před tmelením pár dní uležet. No uvidíme, třeba se pletu. Jinak, jakou to budeš stavět livery? Já že když jsi sem postnul tu fotku American Airlines, tak jsem znejistěl, jestli nebudeš stavět to samý co já |
Autor: | Jiří Novotný [ ned 04. pro 2011 19:07:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 |
Extrathinem. Ja necham ten tmel dyl vyschnout. A navic vim, ze budu tmelit na nekolikrat, tak nepanikarim. Cely trup jsem obrousil 400 a zbavil se krupice a vyhazovacu. Az obrousim ten tmel, tak to dotmelim a prejedu 600. A pak opravim ryti a ojedu 1000. To by v tom byl cert, aby to pak nebylo OK. Trup jsem lepil uz v patek, tak to snad uz bylo trochu vyschly. Zatim vim, ze nejvetsi prace budou konce tech gondol na kridlech. Ty mam ve svym modelu radne vykurveny. Jinak delam stejny jako ty. Ale tak jsme byli domluveny. A neboj, pockam az to budes mit a udelam to o neco hur, abys byl v klidu |
Autor: | Jiří Novotný [ pon 05. pro 2011 11:32:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 |
Jeste jedna vec. Jiro, budes lepit motory na kridlo driv nez kridlo k trupu? Ja mam sto chuti to takhle udelat, kdyz vidim, kolik tmeleni a brouseni kolem toho bude. Kdyz prilepim nejdriv kridla, tak se to bude blbe delat. |
Autor: | Zdeněk Ziegler [ pon 05. pro 2011 12:16:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 |
A nebude lepší a jednodušší si ty motory slícovat na sucho na křídlo? Takhle je tam přilepíš, vytmelíš a pak se z toho maskování posereš |
Autor: | Jiří Richter [ pon 05. pro 2011 15:19:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Convair CV-990, F-RSIN, 1:144 |
No, asi to udělám, jak řiká Zigi. Upravím ty pylony tak, aby co nejlíp dosedly na spodek křídla, a budu je stříkat zvlášť, a nalepím je až na konec. Asi tam ještě pro jistotu vyvrtám díru, a osadím to na čep, jelikož je tam dost malá styčná plocha. Tak aby to líp drželo.... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |