BMW 635 je pro mě jeden z nejhezčích bavoráků vůbec a jeho závodní verze jsou ve spoustě nádherných provedeních. Já stavím Eggenberger BMW Italia se kterým jezdili piloti Helmut Kelleners a Umberto Grano. V obtiscích od Matweje je možnost postavit konfigurace ze závodů ETCC 1983 v Brně, v Doningtonu a ve Spa. Volba padla na závod ve Spa, mám na něj nejvíc fotek a auto mělo přídavný světla, který model oživí.
Stavět jsem začal už před 5 lety, ale daleko jsem se nedostal. Teď po pěti letech jsem ho zas vytáhnul na stůl. Dotáhnul jsem kastli před první surf. Kompletní výpis úprav:
- odstranění bočních lišt na dveřích i pod nima
- dorytí spáry od dveří dolů
- vyříznutí děr na tankování do zadní kapoty
- odstranění loga IIIM z přední masky a z víka kufru
- odříznutí části motorové přepážky pod čelním sklem podél těsnění kvůli barvení nádobek pod mřížkami kapoty z důvodu zalepení a slícování kapoty napevno před barvou
- zahlazení lemů všech blatníků, kit má bohužel nalisovaný ozdobný lišty z civilní verze
- vyfrézování zadních parabol
- úprava zadního nárazníku vlepením plastové destičky pod nárazník tak, aby se lem blatníku mohl zbrousit do plynulé linie při pohledu zepředu + je potřeba na zadním nárazníku adekvátně ubrat po stranách materiál
- zatmelení spáry od zadního nárazníku dolů, v reálu je jen ta po stranách
- kompletní přerytí a přebroušení kastle
- navrtání díry na střešní anténu, tovární verze anténu nemá
- zatmelení děr pro boční zrcátka, Kelleners měl jiná (nutno vysochat)
Těším se na surf, snad nebude zase za 5 let